Dret Laboral
Assessorament i consultoria
Com afecta la legislació laboral a la meva empresa? Quines modificacions hi ha dia a dia en relació amb la constant evolució dels convenis col·lectius? Quines obligacions en matèria d’impostos i cotitzacions té la meva empresa? Què contracte és el més adequat per a cada lloc de treball?
Lega Sistemes SL els ofereix un assessorament específic en les seves relacions laborals, realitzant les gestions i declaracions necessàries per tal de complir amb les disposicions legals vigents en cada moment, a més de resoldre la multitud de dubtes i situacions particulars que es donen en les relacions entre empresa i treballadors dia rere dia.
- Assessorament en matèria laboral i de Seguretat Social, amb la resolució, de manera verbal o escrita, de totes aquelles consultes que se’ns presentin.
- Estudi i revisió laboral de nòmines, contractació i Seguretat Social de l’empresa.
- Estudi i càlculs sobre els costos del personal de l’empresa.
- Assessorament de les diferents modalitats de contractació i possibles subvencions i / o bonificacions.
- Informació, tramitació d’avisos i circulars informatives de disposicions normatives més importants en matèria laboral i de Seguretat Social.
- Confecció i diligència dels parts d’afiliació, alta, baixa i variacions del treballador davant la Tresoreria General de la Seguretat Social (models A-1 / A-2).
- Confecció i tramitació de contractes, pròrrogues i comunicacions de modificació de jornada i possibles subvencions i / o bonificacions.
- Tramitació dels comunicats d’alta i baixa d’IT per malaltia i accidents de treball davant la Seguretat Social i mútues patronals.
- Càlcul i confecció mensual dels rebuts oficials de salari, retards per aplicació de Convenis i liquidacions per cessament del treballador.
- Confecció de les liquidacions de quotes de cotització a la Seguretat Social (models TC-1 I TC2).
- Confecció mensual del resum de costos de nòmina (adaptats a les necessitats de l’empresa) en imprès.